01 września 2014

Adam Topolski

Ze zdjęciami Adama Topolskiego (rocznik 1968) chyba pierwszy raz zetknąłem się w Dużym Formacie - magazynie Gazety Wyborczej. Był to reportaż o Polakach na Islandii. Choć może znałem go wcześniej z plfoto, nie pamiętam. Wiem też, że publikował swoje zdjęcia w L&F i poezje w Akancie. Jego zdjęcia pojawiają się co jakiś na wystawach w Polsce i na Islandii, w tym roku np widziałem w Reykajvíku wystawę portretów, które zrobił swoim wychowankom (Adam tak jak przedstawiona przeze mnie parę tygodni temu Kristina pracuje w Reykjavíckiej świetlicy dla dzieci)

Wrzucam tu zdjęcia, które najbardziej lubię, ale nie są one reprezentatywne w żaden sposób dla jego twórczości (która jest denerwująco niepoukładana ;)











Adam jest też autorem grafik, jedna z nich pojawiła się na torbie z mojej małej manufaktury Reykjavík DIY.

Brak komentarzy: